Στη λογική του λαϊκού ρητού «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» κινείται η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, η οποία φοβάται το ενδεχόμενο, τους επόμενους μήνες, να μείνουν νησιά, ακόμη και μεγάλα, χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση λόγω οικονομικής αδυναμίας ορισμένων εταιρειών να εκτελέσουν προγραμματισμένα δρομολόγια.
Ετσι, μέσω του σχεδίου νόμου «Ανάπτυξη θαλάσσιου και αλιευτικού τουρισμού και λοιπές διατάξεις», το οποίο θα εισαχθεί στη Βουλή την ερχόμενη εβδομάδα, προωθούνται αλλαγές οι οποίες θα παρέχουν τη δυνατότητα στον αρμόδιο υπουργό, παρακάμπτοντας τις διαγωνιστικές διαδικασίες, να αναθέτει απευθείας -έναντι μισθώματος- σε άλλη εταιρεία την εκτέλεση του δρομολογίου που δεν πραγματοποιήθηκε, ακόμη κι εάν το δρομολόγιο αφορά μη επιδοτούμενη γραμμή.
Η παρέμβαση του υπουργείου ουσιαστικά υπαγορεύθηκε από τις συνθήκες που επικρατούν στην ακτοπλοϊκή αγορά, τα αρνητικά οικονομικά μεγέθη των εταιρειών οι οποίες βιώνουν με τον χειρότερο τρόπο την ύφεση στην εθνική οικονομία αλλά και την ανάγκη να μη διαρραγεί η συνέχεια του εθνικού χώρου, δηλαδή της ηπειρωτικής με τη νησιωτική Ελλάδα.
Η παρέμβαση του υπουργείου ουσιαστικά υπαγορεύθηκε από τις συνθήκες που επικρατούν στην ακτοπλοϊκή αγορά, τα αρνητικά οικονομικά μεγέθη των εταιρειών οι οποίες βιώνουν με τον χειρότερο τρόπο την ύφεση στην εθνική οικονομία αλλά και την ανάγκη να μη διαρραγεί η συνέχεια του εθνικού χώρου, δηλαδή της ηπειρωτικής με τη νησιωτική Ελλάδα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ : kykladesnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου