Translate

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ 2012


Σειρά στοχευμένων δράσεων περιελάμβανε το πρόγραμμα προβολής του Δήμου Μυκόνου
στις διεθνείς αγορές κατά τη διάρκεια του έτους 2012 με την συμβολή των συμβούλων του
Δήμου.
Λαμβάνοντας υπόψη τις ευρύτερες δυσμενείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες και με
δεδομένες τις εξαιρετικά περιορισμένες οικονομικές δυνάμεις του Δήμου η προβολή
κινήθηκε σε συγκεκριμένους άξονες. Ακολουθεί σύντομη περιγραφή:

1. Ουσιαστικές εκθεσιακές συμμετοχές που πληρούν ποιοτικές δικλείδες:

Η παρουσία στις διεθνείς εκθέσεις MITT (Μόσχα), ITB (Βερολίνο), BIT (Μιλάνο), FITUR
(Μαδρίτη), Philoxenia (Θεσσαλονίκη), WΤΜ (Λονδίνο), Nexus(Αθήνα) συνδυάστηκε με
ειδικές προωθητικές ενέργειες, όπως η προσφορά φιλοξενιών στο κοινό με κλήρωση και η
παρουσία με προωθητικό υλικό στην ειδική ενέργεια προβολής στη δημοφιλή συνοικία
Brera του Μιλάνου, σε επώνυμα καταστήματα σε συνεργασία με το τοπικό Γραφείο ΕΟΤ.
Έπειτα από συστηματική προσπάθεια δύο ετών, έχει δημιουργηθεί«προίκα» 6.000
ονομάτων και στοιχείων επικοινωνίας των επισκεπτών των διεθνών και εγχώριων
εκθέσεων. Επιδίωξη του Δήμου είναι η αξιοποίηση τους με τη βοήθεια των σύγχρονων
ηλεκτρονικών μέσων για την αποστολή newsletters και τη διεξαγωγή ερευνών.
• Προγραμματισμένες συναντήσεις με δημοσιογράφους και προεργασία για την
προσέλκυση πρακτόρων έλαβαν χώρα στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών.
Στόχος ήταν η σύσφιξη των σχέσεων με νέους εκπροσώπους των ΜΜΕ όσο και η
αναθέρμανση των υφιστάμενων επαφών. Στο πλαίσιο των συναντήσεων
διασφαλίστηκε η πρόθεση για ταξιδιωτικά αφιερώματα από έντυπα ΜΜΕ, η ένταξη
της Μυκόνου στα πλάνα εκδοτικού οίκου για δημιουργία ειδικού ταξιδιωτικού
οδηγού. Επιπλέον, δόθηκε έμφαση στην προεργασία για τον προγραμματισμό
συναντήσεων με ταξιδιωτικά γραφεία και travel professionals.
• Διάθεση προωθητικού υλικού που έχει διακριθεί για την πληρότητα και την
αισθητική του όπως φαίνεται από τις δράσεις, παρακάτω:
Το προωθητικό υλικό και το σκεπτικό διαφήμισης που διέπει το φυλλάδιο εντάσσεται επί
σειράς ετών στο σεμινάριο διακεκριμένων ομιλητών του μεταπτυχιακού τμήματος του
Πανεπιστημίου Πειραιώς, «MBA Τουρισμού», ως case study destination marketing.
Το προωθητικό υλικό και το σκεπτικό διαφήμισης που διέπει το φυλλάδιο ζητήθηκε για να
αποσταλεί στο School of Arts and Digital Industries University of East London ως case
study destination marketing Ελληνικού προορισμού.
Έγινε αναφορά για το προωθητικό και το πληροφοριακό υλικό του Δήμου με εγκωμιαστικά
σχόλια στη 2η μεγαλύτερη εφημερίδα της Μόσχας στο πλαίσιο της εκθεσιακής
συμμετοχής του Δήμου στην έκθεση Τουρισμού MITT στη Μόσχα το έτος 2011. Το
δημοσίευμα είναι καταχωρημένο στο αρχείο του Δήμου.
Προς :
Μ.Μ.Ε. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

2. Μελέτη εξωτερικού περιβάλλοντος με τη χρήση εξελιγμένων εργαλείων marketing

(πχ PESTLE) και εκτεταμένης διεθνούς και έγκριτης βιβλιογραφίας, ώστε να
επικαιροποιείται η πληροφόρηση των επαγγελματιών της Μυκόνου σχετικά με τη θέση του
προορισμού ως προς τις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος, τις νέες τάσεις και την
κρίση. Μέσα σε 260 σελίδες αναλύονται οι δυνάμεις του εξωτερικού περιβάλλοντος, οι
σύγχρονες τάσεις και οι πρακτικές για διαχείριση των νέων δεδομένων. Η δευτερογενής
έρευνα στηρίζεται σε 110 τουλάχιστον πήγες της έγκυρης διεθνούς βιβλιογραφίας που
περιλαμβάνει σύγχρονα ακαδημαϊκά άρθρα, έρευνες διεθνών οργανισμών, επίκαιρα
στοιχεία για τη Μύκονο και συγγράμματα.

3. Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Συμβουλευτική υποστήριξη του Δήμου Μυκόνου σε θέματα Τουριστικής πολιτικής, marketing
και προβολής.
Ουσιαστικά το μέρος του έργου, αποτελεί το σύνολο των ενεργειών που τείνουν να
διασφαλίσουν την παρουσία της Μυκόνου στο σύνολο των αγορών με ενέργειας άλλες από
την κλασσική διαφήμιση. Το μέρος αυτού του έργου είναι πολύ σημαντικό, εφόσον η ομάδα
έργου, επιτυγχάνει μια συνεχή παρουσία του νησιού τόσο στον Ελληνικό και Διεθνή Τύπο
όσο και παρουσία του προορισμού στο χώρο των επαγγελματιών του Τουρισμού
(ταξιδιωτικών πρακτόρων, T.O.).
Το έργο αναλύεται σε ενέργειες:
• Προβολής & Διαφήμισης (μέσω έμμεσης διαφήμισης, αποστολής υλικού
δημοσιότητας)
• Δημοσίων Σχέσεων (επαφών με επαγγελματίες του Τουρισμού και διασφάλισης της
παρουσίας του νησιού, συμβολή σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων).
• Επικοινωνίας και δημοσιότητας (μέσω της λειτουργίας Γραφείου Τύπου)
• Υποστηρικτικές Γραμματειακές Υπηρεσίες (για την ομαλή λειτουργία και υλοποίηση
του έργου)
Αξιοποιώντας την συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, έγκαιρα ενεργοποιήθηκε και
αξιοποιήθηκε δίκτυο με δημοσιογραφικές επαφές και στρατηγικές συμμαχίες των
συμβούλων καθώς και με έγκριτους φορείς όπως τα Γραφεία ΕΟΤ, Πρεσβείες, Πολιτιστικά
Κέντρα, την Περιφέρεια, ώστε με το ελάχιστο δυνατό κόστος, να υλοποιηθεί πολυεθνικό
πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που θα αναδεικνύει το πολυδιάστατο τουριστικό «προϊόν»
του προορισμού στις διαστάσεις του πολιτισμού, του lifestyle, της νυχτερινής ζωής, της
παράδοσης, της ιστορίας της γαστρονομίας και του απαράμιλλου φυσικού κάλλους.
Ακολουθούν παρακάτω τα αποτελέσματα του προγράμματος. Το πρόγραμμα δημοσίων
σχέσεων κινήθηκε στους παρακάτω άξονες:
• Α. Προτεραιότητα σε έγκριτα τηλεοπτικά προγράμματα.
• Β. Επιλεκτικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων για τη διαχείριση των συνεπειών της
εθνικής κρίσης.
• Γ. Αναζήτηση και «χτίσιμο» στρατηγικών συνεργασιών
• Δ. Συντήρηση του προγράμματος με επιλεκτικές φιλοξενίες δημοσιογράφων και
προκλήσεις δημοσιευμάτων.
• Ε. Λειτουργία Γραφείου Τύπου για την Ελληνική αγορά
Α. Προτεραιότητα σε έγκριτα τηλεοπτικά προγράμματα.
Ένταξη του προορισμού στη δημοφιλή εκπομπή « Cruise Today » του διεθνούς
ταξιδιωτικού τηλεοπτικού κολοσσού « Trave l Channe l » που μεταδόθηκε σε 119 χώρες.
Η προβολή του Νησιού των Ανέμων διήρκησε από 3 Δεκεμβρίου μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου
2012, την κατάλληλη, δηλαδή, χρονική περίοδο για τον επηρεασμό της κοινής γνώμης σε
ό,τι αφορά την επιλογή των διακοπών για την επόμενη χρονιά. Τα αποτελέσματα της
επίσκεψης του τηλεοπτικού συνεργείου στη Μύκονο διευρύνονται σε διεθνή κλίμακα
προσεγγίζοντας εκατομμύρια τηλεθεατών καθώς η εκπομπή μεταδόθηκε τουλάχιστον 70
φορές περίπου από τους τηλεοπτικούς σταθμούς Travel Channel Europe, Travel Channel
Europe HD, Travel Channel UK, Travel Channel New Zealand και Travel Channel Asia.
Αποκλειστικό γύρισμα στη Μύκονο της ταξιδιωτικής εκπομπής του κορυφαίου Ιαπωνικού
τηλεοπτικού σταθμού “ FUJ I TV ” που είχε στόχο να προβάλει , σε prime time, στα 10
περίπου εκατομμύρια των τηλεθεατών του τον τρόπο ζωής και τις ομορφιές του νησιού μας,
κυρίως από την πλευρά της παράδοσης και της αυθεντικότητας εστιάζοντας στην Άνω Μερά
και σε άλλες περιοχές. Στην τρίωρη τηλεοπτική παρουσίαση που οργανώθηκε χωρίς καμιά
οικονομική επιβάρυνση του Δήμου σε επίπεδο αμοιβών, μετακινήσεων και διαμονής , τα
εκατομμύρια των Ιαπώνων τηλεθεατών του καναλιού γνωρίσανε την αυθεντική και
παραδοσιακή Μύκονο σε συνδυασμό με τις φυσικές της ομορφιές. Συγκεκριμένα,
κινηματογραφήθηκαν, μεταξύ άλλων και παρουσιάστηκαν το Λαογραφικό Μουσείο, Μύλος
Μπόνη, η μαγειρική παραδοσιακών συνταγών από μυκονιάτικη οικογένεια ενώ, παράλληλα,
έγινε καταγραφή της καθημερινότητας με επαφές με ψαράδες και παραγωγούς γεωργικών
προϊόντων.
Αποκλειστικό γύρισμα στη Μύκονο, ειδικών επεισοδίων του - παγκοσμίου φήμης - reality
show “ X – FACTOR ”,της βρετανικής τηλεόρασης έπειτα από συντονισμένη προεργασία των
εμπλεκόμενων φορέων, 3 μηνών και με τη διασφάλιση αναμεταδόσεων σε όλη τη διάρκεια
του έτους 2012. Σύμφωνα με δημοσίευμα στη Βρετανική εφημερίδα “Mirror”
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/mykonos-booking-enquiries-up-433-83205
Βρετανοί Travel Professionals εκτίμησαν την εποχή εκείνη άνοδο στις κρατήσεις μέχρι και
433% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο προηγούμενων χρόνων, ως αποτέλεσμα του show.
Αποκλειστικό γύρισμα Γαλλικής ταξιδιωτικής εκπομπής με έμφαση στην αρχιτεκτονική, την
παράδοση και τον φυσιολατρικό τουρισμό παραγωγής F & L Concepts . Η εταιρία είναι
δημοφιλής στη Γαλλία για την παραγωγή προγραμμάτων που στοχεύουν σε εκατοντάδες
χιλιάδες εν δυνάμει ταξιδιώτες - φίλους της φύσης, της ιστορίας και της κουλτούρας στην
Γαλλική αγορά.
Ένταξη του προορισμού στην εκπομπή "Espanioles en el mundo” τ o υ κορυφαίου
τηλεοπτικού σταθμού της Ισπανίας, "TVE". Διασφαλίστηκε η προβολή τόσο στον κορυφαίο
τηλεοπτικό σταθμό της Ισπανίας, "TVE” σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης, prime time όσο και
στο Διεθνές δίκτυο TVE συγκεντρώνοντας εκατομμύρια τηλεθεατών σε όλο τον κόσμο.
Προβολή μέσα από το αποκλειστικό γύρισμα του Ισπανικού show «¿ Te quieres casar con m i
hijo ?» .(«Μια νύφη για το γιό μου»). Η εκπομπή που συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά
τηλεθέασης, μέχρι και 35% επί του συνόλου της τηλεθέασης, καλύπτοντας το εύρος της
οικονομικής και κοινωνικής διαστρωμάτωσης των τηλεθεατών, μεταδόθηκε από το
δημοφιλές κανάλι «4» της Ισπανίας σημειώνοντας εντυπωσιακή τηλεθέαση 3.000.000
νοικοκυριών ενώ διασφαλίστηκε η μετάδοση του προγράμματος τόσο στο τέλος του έτους
2011 όσο και εντός του έτους 2012.
Προβολή του προορισμού μέσα από τη φιλοξενία τηλεοπτικού συνεργείου από το Ρωσικό
τηλεοπτικό σταθμό “ My planet ” ή “ Moya Planeta ”. Το εν λόγω κανάλι λειτουργεί από το
2010, είναι πρωτοπόρο καθώς είναι το μόνο στην Ρώσικη επικράτεια που λειτουργεί σε
24ωρη βάση εκπέμποντας -μόνο-επιμορφωτικό πρόγραμμα και συγκεντρώνει ένα
αφοσιωμένο κοινό από εκατομμύρια Ρώσους τηλεθεατές που ανήκουν στα μεσαία και
ανώτερα κοινωνικά και εισοδηματικά στρώματα. Ενδεικτικό της υψηλής ποιότητας του
Μέσου είναι η έμφαση που αποδίδεται στο πρόγραμμα με τη φροντίδα για παραγωγή
ντοκιμαντέρ υψηλών προδιαγραφών όπως τίθενται από το RTR και που χαίρουν την διεθνή
αποδοχή. Τα ντοκιμαντέρ επικεντρώνονται στα θέματα ταξιδιού, ιστορίας, πολιτισμού,
επιστημών και ανακαλύψεων.
Προβολή της Μυκόνου στα γυρίσματα δημοφιλούς Γαλλικής τηλεοπτικής εκπομπής
με παγκόσμια διανομή/μετάδοση και δημιουργία προϋποθέσεων για τη μεγιστοποίηση
του τηλεοπτικού χρόνου. Φιλοξενήθηκε 4μελές τηλεοπτικό συνεργείο της France 24 και TV5
monde για το γύρισμα σειράς εκπομπών που αναμεταδόθηκαν όλο το καλοκαίρι από τα
παραπάνω κανάλια, 35 φορές. Τα κανάλια αυτά εκπέμπουν, η μεν France 24 σε τρείς
γλώσσες (γαλλικά, αγγλικά και αραβικά), στην Γαλλία, Αγγλόφωνες χώρες, τα Αραβικά
Εμιράτα και ανά τον κόσμο οι δε TV5 MONDE Men’s up T.V. στα γαλλικά στην Γαλλία και
γαλλόφωνες χώρες. Η εκπομπή « Vents du Large » μεταδίδεται από την France 24 , επτά
φορές την εβδομάδα σε καθεμία από τις τρείς γλώσσες , ενώ η « Grand Large » δώδεκα
φορές την εβδομάδα στα δύο
άλλα κανάλια.
Προβολή του προορισμού μέσα από δημοφιλές Ιταλικό τηλεοπτικό πρόγραμμα με
έμφαση στο Ναυτικό Τουρισμό για λογαριασμό του Nautica l Channe l που στοχεύει στα
ανώτατα εισοδηματικά στρώματα.
Για λογαριασμό των τηλεοπτικών θεματικών σταθμών Yacht & sail TV –
www.yachtandsail.it, Aqua tv – http://www.aqua-tv.it/ και του δυκτίου NAUTICAL
Channel http://nauticalchannel.net/ με τηλεθέαση σε 33 χώρες του κόσμου
τηλεοπτικού προϊόντος με τίτλο “ MISS SAILING – Οbiettivo vela alle CICLADI “ στο
μοναδικό αρχιπέλαγο των Κυκλάδων εντάχθηκε η Μύκονος σε πρόγραμμα “ MISS SAILING –
Οbiettivo vela alle CICLADI διάρκειας 25-30 λεπτών.
α. Nautical Channel , οι παραγωγοί προβλέπουν την προβολή του σε 33 χώρες με δυνητική
προσέγγυση 15 εκατ. τηλεθεατών
β. Sailing Deejay με Δέκα επαναλήψεις για κάθε καναλι εξωτερικού
γ. YACHT & SAIL TV / SKY με δυνητική προσέγγυση 500.000 τηλεθεατών ( με επαναλήψεις)
δ. ACQUA στην επίγεια Ιταλική ψηφιακή πλατφόρμα με 300.000 δυνητικούς Τηλεθεατές.
Προβολή του προορισμού μέσα από τη φιλοξενία του με εμπειρία 40 χρόνων
δημοσιογράφου και παραγωγού τηλεοπτικών ταξιδιωτικών ταινιών κ. Gogol Lobmeier και
της βοηθού του κυρίας Evi Wormer για την παραγωγή τηλεοπτικού προγράμματος στη
Γερμανία και την Ελβετία. Σκοπός του ταξιδιού τους ήταν η κινηματογράφηση των πιο
ωραίων τοποθεσιών του νησιού για την παραγωγή ταξιδιωτικών τηλεοπτικών φιλμ με τον
τίτλο: <<Υπέροχος κόσμος>> "Wonderful World". Τα τηλεοπτικά γυρίσματα θα αποτελέσουν
το υλικό για τη δημιουργία κινηματογραφικού φιλμ διάρκειας 95 λεπτών χωρισμένο σε μια
τριλογία διάρκειας 3Χ52 λεπτά το κάθε φιλμ. "Wonderful World" (βλ. σχετικά στην
ιστοσελίδα www.gogol-lobmayr.com τα παραδείγματα "Projects" das "Chicago" ή "St.
Petersburg«). Τα τηλεοπτικά φιλμ θα προβληθούν σε συνεργασία με την εταιρεία Global
Screen / Telepool www.telepool.dc τη θυγατρική εταιρεία του τηλεοπτικού καναλιού στην
Βαυαρία BR και το ελβετικό κανάλι SRG σε 23 χώρες.
Πραγματοποίηση γυρισμάτων του, “Vai Pra Onde”, του εβδομαδιαίου Βραζιλιάνικου
τηλεοπτικού προγράμματος εθνικής εμβέλειας που μεταδίδεται από το τ/δ Multishow TV της
Globo Corporation . H εκπομπή είναι τουριστικού περιεχομένου με στόχο την προβολή και
την ανάδειξη γνωστών και άγνωστων σημείων και προορισμών του πλανήτη. Παρουσιαστής
είναι ο γνωστός βραζιλιάνος ηθοποιός, Bruno de Luca. Προβάλλεται κάθε Παρασκευή σε
prime time και επαναπροβάλλεται 5 φορές την εβδομάδα στο Multishow Channel,
καλωδιακό δίκτυο ευρύτερης εμβέλειας το οποίο ανήκει στην Globo Corporation, τον
σημαντικότερο όμιλο ΜΜΕ της Βραζιλίας και έναν εκ των πλέον ισχυρών συγκροτημάτων της
Λατινικής Αμερικής. Στόχος της εκπομπής ήταν να παρουσιαστούν τα σημεία που συνθέτουν
την γοητεία του προορισμού τόσο τα δημοφιλή όσο και τα λιγότερα καθιερωμένα. Η ένταξη
της Μυκόνου στο πρόγραμμα της δημοφιλούς εκπομπής συνεπάγεται πληθώρα
αναμεταδόσεων εντός και εκτός Βραζιλίας για μεγάλο χρονικό ορίζοντα.
Υποστήριξη για την πραγματοποίηση του τηλεοπτικού γυρίσματος Classica l Destinations με
διεθνή εμβέλεια . Η σειρά δίνει έμφαση στο Ναυτικό Τουρισμό και τις δραστηριότητες σε
συνδυασμό με τα κύρια γνωρίσματα του προορισμού. Πιο συγκεκριμένα, η νέα σειρά, με
τίτλο Classic Destinations, η οποία θα προβάλει γνωστούς ευρωπαϊκούς προορισμούς και θα
απευθύνεται σε μια ευρεία ηλικιακή γκάμα ατόμων ηλικίας από 30 έως 70 ετών, με πάθος
για ταξίδια, θα έχει ισχυρή οπτική παρουσία, με αφηγητή αντί για παρουσιαστή, ο οποίος
θα αφηγείται τις πληροφορίες για τον προορισμό. Γεγονός, που θα καταστήσει τη σειρά
πολύ πιο ελκυστική διεθνώς, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολο για τα ξένα δίκτυα απλά να
ντουμπλάρουν τον ήχο/κείμενο.Τέλος, σκοπός της εταιρείας παραγωγής Destinations Music
& Media Pty Ltd. είναι σε ότι αφορά στην Αυστραλία η σειρά να προβληθεί στο τηλεοπτικό
δίκτυο SBS, όπως έγινε και με τις προηγούμενες σειρές, ενώ σε ότι αφορά στο εξωτερικό
βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με το κανάλι Travel Channel, προκειμένου για την προβολή της
στην Αγγλία, την Ευρώπη και κάποιες ασιατικές χώρες, ενώ είναι πεπεισμένοι, ότι η νέα
σειρά θα γίνει και πάλι ευρέως αποδεκτή από σημαντικά ασιατικά και ευρωπαϊκά
τηλεοπτικά δίκτυα, όπως και οι προηγούμενες σειρές.
Β. Επιλεκτικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων για τη διαχείριση των συνεπειών της
εθνικής κρίσης
Εκτενές δημοσίευμα στην έκδοση Μαρτίου του αμερικανικού διεθνούς φήμης περιοδικού
“ Conde Nast Traveler ” με εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο, όπου το Νησί των
Ανέμων κατατάσσεται στους καλύτερους προορισμούς κρουαζιέρας της Ευρώπης, με
εξώφυλλο την Παραπορτιανή της Μυκόνου και με εκτενές ρεπορτάζ ενώ στο κεντρικό της
άρθρο η εκδότρια Κλάρα Κλαβζεσκα αφιερώνει πολλά εγκωμιαστικά σχόλια για το νησί και
την Ελλάδα προτρέποντας τους αναγνώστες της «Βίβλου» του Τουρισμού που διαμορφώνει
την τάση παγκοσμίως, πως… «τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή να ταξιδέψουν.»
Ένταξη της Μυκόνου στο πρόγραμμα επισκέψεων του κ. Chris Haslam, διακεκριμένου
Βρετανού Τουριστικού συντάκτη των Sunday Times , της κορυφαίας Βρετανικής
εφημερίδας διεθνούς εμβέλειας που συγκεντρώνει εκατομμύρια αναγνώστες. Η ειδικότητα
του είναι, με την πένα και το κύρος που διαθέτει, να διαμορφώνει την τάση στην Βρετανική
ταξιδιωτική βιομηχανία αποτυπώνοντας το τρέχον τουριστικό κλίμα που επικρατεί σε
προορισμούς του εξωτερικού ώστε να ανατρέψει την στρεβλή εικόνα που πολλά διεθνή ΜΜΕ
θέλουν να προβάλουν.
Γ. Αναζήτηση και «χτίσιμο» στρατηγικών συνεργασιών
Επιδιώκεται η δημιουργία πρωτοτύπων όσο και ουσιαστικών συνεργειών. Ήδη έχουν γίνει
οργανωμένες προσεγγίσεις με αεροπορικές εταιρίες που έχουν απευθείας πτήσεις για
Μύκονο όπως EASY JET , BORA JET, VOLOTEA και VUELING και έχουν τεθεί οι βάσεις μέσω
ισχυρών έγγραφων προθέσεων για την ανάπτυξη συνεργασίας σε αμοιβαία βάση ως προς
την προβολή. Διοχετεύτηκε πληροφοριακό υλικό του προορισμού για την ενημέρωση του
πελατολογίου των εταιριών. Ως αποτέλεσμα των προσεγγίσεων αυτών, ο αρχισυντάκτης
του επίσημου περιοδικού
Vueling επισκέφτηκε τη Μύκονο στις 25 Μαΐου με στόχο την ανάδειξη του τόπου μέσα από
αφιερώματα στο επίσημο περιοδικό που διανέμεται σε εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες της
διεθνούς αεροπορικής εταιρίας. Διοχετεύτηκε πληροφοριακό υλικό του προορισμού για την
ενημέρωση του πελατολογίου των εταιριών.
Στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών, προηγήθηκε προεργασία και προετοιμασία με την
προσέγγιση ταξιδιωτικών πρακτόρων με στόχο τον προγραμματισμό συναντήσεων.
πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκατοντάδες πράκτορες και επαγγελματίες του
τουρισμού από σημαντικές αγορές ενδιαφέροντος του προορισμού. Ακολούθησε επικοινωνία
και οργανώθηκε ηλεκτρονικό υλικό με την καταγραφή των στοιχείων επικοινωνίας και
σχόλια για άμεση διάθεση και αξιοποίηση από τους επαγγελματίες της Μυκόνου.
Στο πνεύμα της αξιοποίησης σύγχρονων μεθόδων προβολής ακολουθήθηκε η λογική του
«μία φωτογραφία… χίλιες λέξεις» που υιοθέτησε ο Δήμος Μυκόνου για την προβολή του
νησιού στη διεθνή αγορά. Συγκεκριμένα, έπειτα από συνεννοήσεις των συμβούλων του
Δήμου με την εταιρία διακόσμησης της βρετανικής αλυσίδας “The Real Greek Restaurants”,
συμφωνήθηκε και τοποθετήθηκαν στο εστιατόριο του Convent Garden στο Λονδίνο, δύο
υπερμεγέθεις φωτογραφίες της Μυκόνου 8 τετραγωνικών μέτρων η καθεμιά, που
«κυριαρχούν» αποκλειστικά στις πολυτελείς αίθουσες ,υπενθυμίζοντας στους θαμώνες τον
δημοφιλή προορισμό. Η ενέργεια αυτή, έρχεται σε συνέχεια της αντίστοιχης στην έκθεση
ΒΙΤ στο Μιλάνο, όπου και πάλι η Μύκονος έδωσε το «στίγμα» της με κεντρική αφίσα στο
περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο οποίο συμμετείχε.
Δ. Συντήρηση του προγράμματος με επιλεκτικές φιλοξενίες δημοσιογράφων και
προκλήσεις δημοσιευμάτων.
Διασφάλιση της παρουσίασης του προορισμού σε εκτενές αφιέρωμα του inflight magazine
της αεροπορικής εταιρίας «Virgin Australia». Το περιοδικό διανέμεται στις πτήσεις που
εκτελεί η δημοφιλής εταιρία η οποία θεωρείται εκ των ισχυρότερων σε πτήσεις από Ευρώπη
προς Αυστραλία. Η προσπάθεια αυτή θα επισφραγιστεί με δημοσίευμα στο δημοφιλές
ταξιδιωτικό περιοδικό “Vacation & Travel” στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Προσέλκυση και οργάνωση φιλοξενίας του βραβευμένου συντάκτη Roger Wheeler που
αρθρογραφεί στο δημοφιλές trendsetting l ifestyle περιοδικό της Μ. Βρετανίας G Scene
κορυφαίο για την προσέγγιση ταξιδιωτών ηλικίας 40+ που ανήκουν στην ανώτερη
εισοδηματική κλίμακα. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό με τη δημιουργία στοχευμένων
μηνυμάτων. «Η φημολογία πως η Μύκονος είναι ακριβή, αποδεικνύεται αναληθής» τονίζει ο
βραβευμένος συντάκτης Roger Wheeler στο αφιέρωμα για το «νησί των ανέμων» που
δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο έγκριτο lifestyle περιοδικό «GScene».
Επέκταση του αφιερώματος του προορισμού στη νεα έκδοση της σειράς διεθνών
ταξιδιωτικών οδηγών «Rough Guides», παρά το γεγονός ότι περιορίστηκε η έκταση ύλης για
την Ελλάδα.
Υποστήριξη για την ένταξη του προορισμού σε ταξιδιωτικό αφιέρωμα του κορυφαίου
περιοδικού ταξιδιού «Bell’Europa». Με 20 χρόνια κυκλοφορίας ο καθιερωμένος τίτλος
προσεγγίζει με επιτυχία τον Ιταλό ταξιδιώτη με υψηλό μορφωτικό και κοινωνικό υπόβαθρο.
Το περιοδικό διανέμεται σε 60.000 τεύχη, σε όλη την Ιταλία.
Διασφάλιση της επίσκεψης του Ρώσου ταξιδιωτικού συντάκτη, Igor Kemko , στο νησί. Ο κ.
Igor Kemko αρθρογραφεί στο διαδικτυακό τόπο www . greek . ru , το μοναδικό εξειδικευμένο
ηλεκτρονικό ΜΜΕ, στη ρωσική γλώσσα, που είναι αφιερωμένο στην Ελλάδα και το
δημοφιλέστερο στην κατηγορία του με 6.000 επισκέπτες την ημέρα, 130.00 επισκέπτες το
μήνα και 1.000.000 επισκέπτες το χρόνο.
Διασφάλιση της παρουσίας στο έγκριτο Ολλανδικό ταξιδιωτικό website Griekeland . net που
θεωρείται το κορυφαίο στην Ολλανδία στην ανάδειξη των Ελληνικών προορισμών στον
Ολλανδό ταξιδιώτη.
Επεξεργασία και αποστολή υλικού για ακαδημαϊκή παρουσίαση ως case study destination
marketing σε έγκριτο Πανεπιστημιακό ίδρυμα του Λονδίνου έπειτα από επιλογή και
αξιολόγηση.
Αξιοποίηση της ευκαιρίας προβολής για συμμετοχή στην έκθεση NEXUS 2012, ως συν-
εκθέτης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Πλήρης στελέχωση και στοχευμένες συναντήσεις
με ταξιδιωτικούς πράκτορες του εξωτερικού που ειδικεύονται σε ειδικές μορφές τουρισμού.
Διάθεση υλικού της Μυκόνου σε εκδήλωση του Κέντρου Ελληνικού Πολιτισμού στη Μόσχα
και διασφάλιση της παρουσίας σε μία από τις σημαντικότερες πολιτιστικές δράσεις της
Ελλάδας στη Ρωσική πρωτεύουσα.
Στοχευμένες επαφές και συνεργασία με καθιερωμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες με
ειδίκευση στον σε θεματικές μορφές τουρισμού και ειδικά ενδιαφέροντα όπως ο
Θρησκευτικός Τουρισμός και ο Τουρισμός Πολυτελείας. Συνεχής υποστήριξη και καθημερινή
εξυπηρέτηση σε νέες προτάσεις, ιδέες, δράσεις μέσα από καθημερινή τηλεφωνική και
ηλεκτρονική επικοινωνία και τακτικές συναντήσεις. Λεπτομέρειες και σχετικά στοιχεία έχουν
προωθηθεί στο δήμο για άμεση διάθεση στους επαγγελματίες της Μυκόνου.
Ε. Λειτουργία Γραφείου Τύπου
Κατά τη διάρκεια του έτους 2012 λειτούργησε Γραφείο Τύπου για τη διαχείριση
επικοινωνιακών θεμάτων, συγγραφή θεμάτων δημοσιότητας, εκπομπή Δελτίων Τύπου,
παρακολούθηση επικοινωνίας – follow up και καλλιέργεια των σχέσεων με δημοσιογράφους
στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο της λειτουργίας του Γραφείου Τύπου προκλήθηκαν
τουλάχιστον 100 δημοσιεύματα σε έγκριτα έντυπα, ηλεκτρονικά ΜΜΕ καθώς και άλλες
αναφορές σε ραδιοφωνικούς, τηλεοπτικούς σταθμούς.


Από το Γραφείο Τύπου
του Δήμου Μυκόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου