Η Μύκονος και
η Σαντορίνη περιλαμβάνονται θεματική μπροσούρα με 90 επιλεγμένα παραλιακά
ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο, που προωθεί στους επαγγελματίες των αραβικών
χωρών ο παγκόσμιος τουριστικός διανομέας GTA, κατά τη συμμετοχή του στη φετινή Arabian Travel Market που διοργανώθηκε από τις 4 έως τις 7
Μαϊου. Η συγκεκριμένη μπροσούρα «παραλιών» περιλαμβάνει 56 σελίδες, εκδίδεται
για πρώτη φορά από την GTA
και, μαζί με άλλες 2 νέες θεματικές μπροσούρες, περιέχει επιλογές ξενοδοχείων
σε διαφορετικούς προορισμούς που είναι συμβατά με τις προσδοκίες των ταξιδιωτών
από τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.
Πολλοί
προορισμοί εμφανίζονται σε αυτές λόγω των πολιτιστικών τους ατραξιόν, του shopping και των εμπειριών δείπνου που
προσφέρουν στους επισκέπτες τους. Στόχος της GTA είναι να βοηθήσει τους τουριστικούς
πράκτορες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής στην προώθηση ξενοδοχείων, υπηρεσιών
προορισμού και εμπειριών σε 36 χώρες από όλο τον κόσμο, αναδεικνύοντας, με τις
νέες μπροσούρες, τις καλύτερες επιλογές στις περιοχές Ασία-Ωκεανία-Μέση
Ανατολή-Αφρική, Ευρώπη, Αμερική καθώς και τους καλύτερους παραθαλάσσιους
προορισμούς στο κόσμο.
Η GTA διαθέτει δεκάδες χιλιάδες επιλογές
φιλοξενίας στα site
κρατήσεών της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου