Translate

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Ο εσωτερικός "κόσμος" του GOLDEN FERRY (βίντεο και φωτο)

Την ευκαιρία να περιηγηθούμε στους εσωτερικούς χώρους του Golden Ferry είχαμε το Σάββατο 13 Ιουνίου.

Κλασσικό Ιαπωνικό καράβι από πλευράς διαρρύθμισης και διακόσμησης. Πολλά τα σημεία που θα παραμείνουν ως έχουν, πολλά και αυτά που θα αλλάξουν σε μια μετασκευή που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα και αναμένεται να διαρκέσει περίπου 6 μήνες με το κόστος της να υπολογίζεται σε 12 με 15 εκ. Ευρώ. Τις εργασίες θα επιβλέπει ο ναυπηγός κ. Πρατικάκης. Στις φωτογραφίες και στο βίντεο που ακολουθούν, σας παρουσιάζουμε σημεία από τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου που ήταν προσβάσιμοι και ανοιχτοί.

Οι σημαντικότερες αλλαγές θα είναι η εκτεταμένη μετασκευή στην πρύμνη του Golden Ferry με τη δημιουργία 2 πλευρικών καταπελτών για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών αλλά και με επεμβάσεις στον ήδη υπάρχον καταπέλτη οχημάτων. Τροποποιήσεις θα γίνουν και στο γκαράζ του πλοίου καθώς σχεδιάζεται η επέκταση του παταριού που ήδη υπάρχει καθώς και το σφράγισμα του visor. Όσο για αυτά που ακούγονται για το γκαράζ του πλοίου πως τάχα είναι χαμηλό με μόλις 4,05μ ύψος, θα πρέπει να διευκρινίσουμε πως 4,05μ είναι το ύψος της εισόδου στο γκαράζ και αυτό που θα αλλάξει. Στο deck των επιβατών αναμένεται να δημιουργηθεί πλωριό και πρυμνιό σαλόνι με μπαρ, αφαίρεση της κατά γενικής ομολογίας εντυπωσιακής σκάλας στο φουαγιέ του πλοίου η οποία όμως καταλαμβάνει αρκετό χώρο. Το ευχάριστο είναι οτι δεν θα αφαιρεθεί η όμορφη κατασκευή που υπάρχει στην οροφή του φουαγιέ, πανω από τη σκάλα. Θα διατηρηθεί το αίθριο που βρίσκεται στο deck Ν3 και Ν4. Ένας χώρος που πραγματικά θυμίζει κρουαζιερόπλοιο και με την κατάλληλη διαμόρφωση μπορεί να αποτελέσει το "must" σημείο του πλοίου.

Γνωρίζατε οτι το Golden Ferry διαθέτει σουίτες;

Άν δεν το ξέρετε ήρθε η ώρα να το μάθετε.

Το Golden Ferry διαθέτει 6 σουίτες με prive μπαλκόνι και θέα θάλασσα. Αναμένουμε την απόφαση των αδελφών Στεφάνου για το αν θα τις διατηρήσουν ή όχι. Από τη μια η σουίτα είναι ένας χώρος που υπάρχει σε ελάχιστα ακτοπλοικά πλοία και θα είναι κάτι πρωτοποριακό ειδικά για τη γραμμή της Άνδρου - Τήνου - Μυκόνου, από την άλλη όμως η γραμμή και οι ώρες που εκτελούνται τα δρομολόγια, δεν δικαιολογούν την ύπαρξη μεγάλου αριθμού καμπινών και ειδικά σουίτας.


Όσο αφορά τη γέφυρα του πλοίου, πρόκειται για μια τυπική Ιαπωνική γέφυρα που όμως ενσωματώνει κάτι νέο και πρωτοποριακό για συμβατικό πλοίο. Στη γέφυρα υπάρχει control room των μηχανών για να μπορεί να γίνεται ο έλεγχος και από εκεί.

Περί ονόματος...


Συζητήσεις επί συζητήσεων και υποθέσεις επί υποθέσεων γίνονται τις τελευταίες ημέρες σχετικά με το όνομα του πλοίου. Άλλοι λένε πως θα κρατήσει το όνομα Golden Ferry, άλλοι υποστηρίζουν οτι θα ονομαστεί Superferry III. Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα δρομολογηθεί προς το τέλος φθινοπώρου ή όταν το Superferry II πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Στο δίλλημα της ονομασίας του πλοίου, εμείς θα προτιμήσουμε το Golden Ferry. Νέο πλοίο, νέο όνομα. Το Superferry II έχει γράψει τη δική του ιστορία και συνεχίζει να τη γράφει με τα χρυσά γράμματα της Golden Star Ferries. Ένα νούμερο διαφορά στο τέλος του ονόματος δεν κάνει τη διαφορά καθώς το Golden Ferry είναι καινούριο πλοίο, δεν είναι αντίγραφο ούτε διδυμο του Superferry II για να είναι η συνέχεια του, έχει τη δική του "προσωπικότητα" και το δικό του όνομα. Άλλωστε σαν Golden Ferry μας συστήθηκε για πρώτη φορά και είναι ένα όνομα άμεσα συνδεδεμένο με τη Golden Star Ferries.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου